Hiss eller diss?

Har varit med min kära mor idag på stan. Hon bjöd mig på ett frisörbesök. Det behövdes verkligen, jag fick en behandling på 1,5 timma! Frisören började med en skön tvätt och jag fick huvudmassage. Kände mig helt groggy efteråt. Mycket skönt och avslappnande. Sedan åkte vi vidare och lunchade i stan. Vi åt på ett jätte gott ställe vid biopalatset, minns dock inte vad det hette. Åt nåt thai-liknande i alla fall. Sedan mötte jag upp en främmande man för att köpa kursbok. Jag och mamma gick en sväng inne på saluhallen. Efter det åkte vi ut till landet och besökte en mysig butik. [Mia maräng]

Här nedan är bild på före och efter klippningen. Skriv gärna vilket ni gillar mest. Vad ni tycker jag passar bäst i. Jag vet inte riktigt vad jag tycker bäst om ännu. Lite ovant, men ändå känns det som jag alltid haft luggen såhär!

Jeanette

snyggt!

Martina

Snyggt det blev! Du passar som attan i lugg :)

mary

vacker du är :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR