22,8 km

Cykelutflykten jag gjorde för mig själv var sjukt mysig! Hälsade på förskolan och önskade dom glad sommar. Efter jag hade varit där så cyklade jag till en bäck som ligger i närheten. Det var jätte mysigt där och jag kommer garanterat att återvända fler gånger för fotografering och picknick!

Väl hemma fixade jag lite lunch och spelade lite Sims [The Sims 3]. Har inte spelat det på länge nu, så jag installerade det igår kväll innan jag skulle gå och lägga mig! Apropå gå och lägga sig. . inatt har jag verkligen gjort massa konstiga saker i sömnen. Drömde något liknande att mina ben fastnat i något. Så jag slet och höll på med täcket, satt upp i sömnen och pratade och svor. Tände lampan och höll på som  en galning. T berättade detta för mig. Men jag har ett svagt minne av detta. Jag hade tydligen sagt till honom när han frågade vad jag höll på med. "Jag vet iiiinteee! Jag pratar i sömnen bara!" och så hade jag bara lagt mig ner och sovit vidare. haha vad knäpp man är i sömnen ibland!

Måste också berätta att jag faktiskt var nere och gymma i 50 minuter trots de 22,8 kilometerna jag cyklat idag! *stolt*

RE: net on net :) älskar det!



varför blir du yr? :(

sv Det förstår jag! :)

Allt bra med dig annars? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR