Cykelutflykt

Vad har jag gjort den senaste tiden...

Jag har jobbat på ett företag som syr och tillverkar spännband m.m. som sedan skickas till utlandet och runt om i Sverige. Det är ett ganska krävande arbete för kroppen. Man är helt slut efter en hel dag där. Så därför har jag inte orkat skriva så mycket här på bloggen. Sen så har jag gjort lite annat också. Umgåtts med kompisar. Åkt runt och roat mig med "nya" bilen som kommit hem från verkstaden.

Just nu sitter jag och laddar inför morgonens cykelutflykt. Jag ska cykla till jobbet/praktikplatsen och önska dom glad sommar. Så jag ska cykla 2,2 mil idag! Kameran skall självklart med. Blir väl några stopp på vägen om jag hittar något intressant att fota. Jag vet i alla fall ett ställe där jag ska stanna. Vid en bäck som jag varit vid förut. Men då hade jag ingen kamera med mig. Vad ska ni göra idag?


 


matilde

ja, den är verkligen underbar!



2,2 mil...duktigt! :D

sv: Tack så mycket! :D

Härligt med en cykeltur! :)

haha nejnej, det tror jag inte ;D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR