My battery is broken!

För ungefär en sisådär 30 minuter sedan gick batteriet till datorn sönder! Känns ju jätte kul. Visst jag kan fortfarande använda den med sladden i. Men det känns konstigt om jag skulle vilja bära iväg datorn för en stund utan sladd. Får nog ta och köpa ett nytt. Kan ju behövas också, för den har varit väldigt kass det senaste med laddningen. Men det var ju inte billigt för min studentficka!

oj panik haha :O

sv; ja för det är övriga kostnader som män inte har! :D

länkade ju den! :)



jag är/var besatt av bb :D ja precis ^^

Åh jobbigt! Du får nog springa snabbt och köpa en!

sv; GODMORGON! sussat sött? (a)

Men då kommer ju datan dö tillslut?:o

sv; det känns underbart med mig idag , av skälet att jag bara ska ta deet lugnt (A)

härligt härligt ;D

MikiShow

Fin blogg allt bra ? =)

SVAR; jaha!:) hur är allt idag då?:)

aha haha :)

Anonym

Fin blogg hördu! kollade in här lite snabbt =)

TACKAR :D

LIENE

vad tråkigt när saker går sönder:/

hanna ♥

tack så mycket :)

Åh, så typiskt att det gick sönder. :/




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR