Sköt ditt jobb, annars behöver du fan inte jobba!

Jag är ganska irriterad faktiskt! Som rubriken lyder Sköt ditt jobb annars behöver du fan inte jobba! Det finns en anledning till att jag mailat om att jag har nytt nummer. Jo för att dom inte ska ringa på mitt gamla nummer. Är inte det ganska logiskt? Tydligen är det svårt att förstå. Svara på mail kan dom inte heller göra, tar typ en månad innan man får svar, eller så får man inget svar alls! Om man blir bemött på detta sätt tappar man lusten att jobba ganska snabbt. Och ja..jag kanske överreagerade lite? Jag vet inte, men jag har viktigare saker för mig än att jobba faktiskt. För jag ska ner och träna. Hade min vilodag igår, kanske därför jag är lite lätt irriterad....
Marielle

svar: Tack så mycket :)

sv; det är så lite så!



hur är det med dig? :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR