Blodomloppet 2011-05-30

 

Sjukt skoj! Men jag var dock väldigt kissnödig hela varvet och hade inte möjlighet att tömma blåsan innan eller under tiden jag sprang :D Nu är det bara att träna vidare så att man orkar springa 10 km på midnattsloppet i Augusti! NI är väl på? ;)

SV: Jag svarar på kommentarer!:D

KRAM

Empan

svar: åh tack så jättemycket, vad kul. Haha ja jo det vet jag, syns lika för alla. Blev så irriterad när jag trixade med bloggen och den inte ville som jag så jag struntade it!

Emilia

Vad ska du göra i sommar då? :)

SV: ja:)

KRAM

Jag ska försöka tagga till något lopp! Det kan nog vara bra motivation! =)

Emilia

Sv: Jag ska åka båt till Öland sedan ska jag åka till Tylösand fast med bil. Ska även åka på massor tivolin och gå på läger!

LIENE

Kul:)

Amanda

Svar: Tack så mycket! :}




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR