Gångtunnel

SV: yes, vill inte vara som alla andra, hihi :D

Ja det är det, var gärna med skulle göra mig glad!

SV: jaha okej men du har nog tid på dig att fixa en - tävlingen avslutas på söndag :D

Helena

2008 - 2009 :)

Sandra

Vi sitter och kikar på hockeymatchen mellen Södertälje-Malmö samt följer matchen mellan Örebro - Mora.



Vad gör du?

Kram

Vilken fantastisk bild, du är otroligt duktig!

sv: hihi okej, kul! :)

L y d i a

svar,



Thanks alot :}

kajsa

riktigt fin bild!

cool pic!

Hoppas du har en rolig fredag, hihi :D

Sandra

Godmorgon!



På förmiddagen ska jag arbeta med min hemsida så den är klar för omlansering den 1 december!

På eftermiddan ska jag åka till västerås!



vad gör du?

Kram

undefine

Hoppas du haft en trevligt lördagskväll ? :)

Gud, vilken underbar bild! tycker graffit är riktigt charmigt ♥




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR