School

Sitter på föreläsning i skolan. Om ca 30 minuter ska jag sälja kursböcker. Resten av dagen kommer bestå av en del planering kring saker som händer framöver! Många bollar i luften som vanligt.

 

Ja, visst kan man känna att man verkligen gillar någon efter en träff. Lycka till med den eventuella pojkvännen och även lycka till med din nyfunna vän:)



Kram

sv: tackar!:)

sv: tack desamma!

vicky

SV; Så lite!

Det är okej, hur är det själv? :)

Ida

ja allt är bra lite trött och så :) själv då?

vicky

SV; Haha va najs! ;)

Ne det är bara så mycket i skolan just nu

och sen av lite andra skäl.

sv; tack! :')

sv; okej roligt :D vad shoppade du får ngt kul då? (:

idag har jag varit med bästa kompis och i stallet, och ska nu plugga hade jag tänkt mig.. nt kul alls (;



KRAM!

vicky

SV; Det var faktiskt värre idag, men imorgon kanske ;)

Jaa, guud ja. Gör inget förhastat val.






NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR