Kläder, ny vecka och träning

...i fredags skulle paketet med nya kläder kommit. Det kom aldrig, eller jo det hade kommit. Men hemsidan funkade ju inte med sms-avisering! Så jag fick lappen idag. Men det gjorde ju inget att jag fick kläderna idag ändå för jag kunde ju knappt ha hälften av det som fanns i paketet. Fatta att jag är arg på mig själv som tror att jag ska kunna komma i storlek 44 nu?! Men jag har redan skickat iväg grejerna och beställt mindre storlek så förhoppningsvis kommer grejerna hyfsat fort.

Denna veckan är en underbar vecka precis som förra veckan. För mig är det skola onsdag bara. Det innebär mera träning. Jag kan åka och träna precis när jag vill. Det är det skönaste som finns! Träningen går väldigt bra nu! På 1,5 vecka har jag gått ner 1,5 kg! Taggad till tusen.

RE: hehe okej, du gör som du vill gumms :)

M*

Hoppas du haft en bra start på veckan!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR