Veckan som förskollärare har gått fort...

En vecka som förskollärare på nya jobbet avklarat! Känns helt fantastiskt samtidigt som man är helt slut i kroppen från allt nytt. Mycket man ska lära sig, rutiner, schema, barn, personal, lokaler och mycket, mycker mer! Det kommer med tiden...antar jag.
 
Igår efter jobbet var jag och Angelika, en vän till mig ute och åt lite mat då hon fyllt 25. Vi hade väldigt trevligt, mat och massa gott snack! Åkte hem ganska tidigt då vi båda var riktigt trötta! Somnade som en stock, men vaknade nu för ungefär 40 minuter sedan med världens smärta i magen. Har haft ont i magen ungfär en vecka och några dagar. Trodde detta skulle gå över! Farbror doktorn nästa...
 
Ha en bra helg mina goa läsare!
 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR