15:e April!

Idag är ingen vanlig dag! Min fina Rickard fyller 31 år idag, igår förberedde jag en prinsesstårta till honom så det var bara att sätta på marsipanen idag. Han har fått lite paket o så, fick faktiskt en redan igår. Kunde inte hålla mig! Älskar paket och överraskningar, så mycket att jag knappt kan hålla mig. Haha! Nu är det dags att sova här strax. Först lite kvällste som ska göra att man går ner i varv och somnar gott. Tips från en vän, får se om det hjälper. 
 
Uppdatering: Mina problem med blåsan har fortsatt idag, så jag ringde vårdcentralen igen. Fick en tid i morgon 11:15, jag hoppas verkligen dem hittar någon orsak till mitt problem. Det är verkligen konstigt att gå runt med denna knepiga känsla. 
 
Rickard

Tack för tårtan och alla presenter! puss på dig!

Emma

fin bild! blev sugen på tårta hehe

Svar: Tack! Ja det var gott :) Dock hade han slängt resterna idag innan jag kom hem :D lika bra det kanske:D Haha! Allt väl?
Charlotte

Klara

Så fruktansvärt fin header du har!

Svar: Tack så mycket! :) Allt väl med dig?
Charlotte

Tina

Spännande! Du får berätta vad du tycker sen! Jag tror mitt paket har kommit idag! :)

Va duktig du är som bakat egen princesstårta! :)

Svar: Ja och detsamma till dig! Jasså? Så snabbt? Jag kanske borde kolla min post i morgon då :D haha!
Tack! :) Tycker det är lite roligare än att gå och köpa :) Haft en bra dag? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR