Presenterna är fixade!

R fyller år på måndag och idag när han var i Jönköping och spelade någon tävling så passade jag på att åka in till stan och fixa hans presenter. Jag är helt världelös på överraskningar och presenter alltså! Jag kan knappt hålla mig, längtar nog mer än vad han gör tror jag. Ska bli kul att se hans min när han öppnar det ena paketet, han har verkligen ingen aning om vad det kan vara ;D Passade på att köpa en tröja till mig själv från Adidas när jag ändå var i stan. Såg den förra månaden men tänke jag skulle hålla mig lite. Icke! Jag har något annat att erkänna också, jag har köpt mig lite studioutrustning! :) Kommer om ungefär 2 veckor. Efter jag var färdig i affärerna åkte jag hem till mamma & pappa. Umgicks med syster yster en stund :) Lagat middag till R när han kom hem i eftermiddags, vi har bara slappat och kollat film hela kvällen.
JUNITJEJ

Vilka snygga skor!

Svar: Ja! Sen så är dem jäkligt sköna med ;)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR