Första advent

Jag har haft en väldigt trevlig första advent. Jag mötte först upp Sanna för en fika, det var väldigt länge sedan vi sågs. Vi har lärt känna varandra via bloggen faktiskt. Kul när man lär känna varandra på detta sätt faktiskt. Efter en fika gick vi vidare till en affär som Sanna hade besökt innan. Glad att hon visade mig! Massor av fina saker, ljus, ljuslyktor, garn, tvålar och mycket annat. Jag köpte lite grejer men kan inget avslöja nu eftersom R får några av sakerna i sin adventskalender. 
 
Efter lite fika och shopping åkte jag vidare hem till Emelie och Niclas där jag fick god fika. Vi pratade en massor som vanligt och skrattade så att skrattmusklerna kommer att få träningsvärk. haha! Emelie har en liten människa i magen som beräknas titta ut i slutet av december, så det blev en del bebisprat ;) Nu ska jag lägga mig och sova, har slagit in lite julklappar nu när jag kom hem och fått bäddat rent sängen. Nyduschad och nybäddad säng är något av det bästa som finns! Dags att hoppa ner i tomma sängen. I morgon kommer R hem igen, ska bli underbart att se honom igen. Dem blev förresten 4:a i Europa. God natt & sov gott!
 
 

Åh så fint det blev :) Tack för en toppendag!

Svar: Sv: Tack! :)
Och tack själv! <3
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR