Julledigheten har startat

Det är konstigt hur kroppen ställer om sig såhär innan ledighet. Kroppen blir som förslappad när den vet att man ska vara ledig lite längre. (i alla fall för mig) Trots att jag älskar mitt jobb så har jag gått hela dagen och längtat efter att få gå hem. Under jul och nyår jobbar jag 1 av 17 dagar. Ibland behöver kroppen lite ledighet för att kunna hämta ny energi. Ska du vara ledig mycket eller är du en av dem som jobbar? Ikväll käkar vi tacos och tittar på Svenska hjältar, vilket har resulterat i många tårar!
 
Innan vi åker mot Malmö för att fira jul så ska vi under morgondagen städa lägenheten, köpa 2 julklappar (skrev häromdagen att vi var färdiga men det blev ändrade planer), träffa mina föräldrar och min syster. Under eftermiddagen kommer köparen av Rickards lägenhet hit för att mäta. Visst vi hade väl inget speciellt för oss, men vem kommer mitt i julhelgen? Vi ska ordna ett digitalt julkort också så håll utkik här bloggen ;) 
 
 
 
 
 

kroppen känner väl av att det snart blir ledigt, du kanske börjar slappna av lite smått ;)

Svar: sv: Ja det är väl så. Var väldigt trött i morse när jag vaknade kl 10. Vad har du hittat på för skoj idag? :)
Charlotte

Silje

Jag märkte även av i kroppen att det snaaart skulle bli ledigt. Märkte även av att jag var i behov av ledigt, så nu njuter jag för fulla muggar :)
Hoppas du får ett fint lov och en riktigt fin jul!

Svar: sv: Det gör du rätt i :) Jag ska också njuta! Tack detsamma. Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR