Shopping

Jag fick ta mig till Backaplan efter jobbet idag för att köpa nya bh:ar. Mina har gått sönder en efter en och idag gick den sista också sönder. Fick "laga" med bomull för att inte få köttsår av bygeln. Det blev 3 bh:ar 1000:- det är det dyraste jag köpt bh för, bh och skor är något av dem saker som jag tycker är tråkigt att lägga pengar på faktiskt. Kanske för att jag har så svårt att hitta något bra att trivas i. Denna gången bad jag faktiskt om hjälp! Fick också med mig en mysdress (se bilden nedan) och en vanlig tunn långärmadtröja. Mysdressen jag köpte är rosa med Hello Kitty och leggingsen är grå med svarta prickar. 
 
Efter shoppingen körde jag över mina negativa träningstankar och cyklade 10 km. Vilket gjorde att jag kände mig väldigt stolt efteråt. Nu är köttbiten i magen och det är dags för mig att krypa ner i sängen. Läsa lite tidning i iPaden innan läggdags. 
 
 
 
 

Vad duktig du är :) Och vet hur det är med BH, dock köpte jag några st i London för struntsummor (sjukt att Primark har min storlek för ca 7Ospänn /BH) sen hur bra de är för rygg och axlar vet jag inte, men det är ju min storlek såååå... ;P

Svar: Sv: Tack! :)
Jag hittade tre som jag blev riktigt nöjd med. Glad att jag inte var så snål denna dag! Haha

Hoppas du får en trevlig helg. Kram
Charlotte

Rania

Det är riktigt riktigt trist att köpa BH'ar, men ack vad värt det är att lägga lite mer pengar på så de sitter riktigt bra, skönt och håller länge.

Skor tycker jag är roligt men svårt att hitta bra. Har ett par låga och ett par höga Timberland just nu, både snygga och praktiska. Lite rejälare, äkta läder. Totalt kostade båda 300:-, köpt på second hand och knappt använda - ibland ska man ha flyt :D

Svar: Sv: ja! Jag märkte redan i fredags vilken skillnad. Sitter hur bra som helst :) jag köpte nya skor för någon vecka sedan och fick ge 900kr men värt det! Dock tråkiga pengar tycker jag :D

Vad händer i helgen? Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR