Snöpromenad i Flyinge

Från soliga och snöiga Flyinge.
 
Igår (lördag) begav vi oss ut en stund med lilla Vilda som vi var barnvakt åt i snövädret. Vi satte henne i en pulka och tog med vagnen ifall hon skulle bli trött. Vilket hon också blev efter en stund. Vi satte henne i vagnen och gick en promenad. Solen visade sig och jag lyckades fånga bilden ovan. 40 minuter senare var vi inne i värmen igen. Lina och Jonas har kamin så vi eldade en hel del. Väldigt mysigt! Vi åkte hem idag men det tog sin lilla tid på grund av vädret. Mycket köer på vägarna. En fantastisk helg! Fredagsmys med tacos hos svärföräldrarna som vi snart får träffar igen och en heldag med lek och bus, även där tacomys :D  Hur har din helg varit?
EMMAWHO

Så mysigt det lät! Hade en stressig jobbdag i lördags, men i övrigt en väldigt fin helg. Älskar december!

Kul att du är med i tävlingen, lycka till :)

Svar: sv: Ja det var en mysig helg :) Ja, december är nice! Har ju snöat lite idag med, mysigt! Tack! Vore kul. Håller tummarna.

Den 11:e får jag veta om jag kommer in på utbildningen du tipsade om :D såå spännande! Hoppas du haft en bra måndag. Kram
Charlotte

elin

Åh, så fin bild! :)

Svar: Tack så mycket! :) Allt väl?
Charlotte

Åh vad spännande! :) Får kika in här och kolla läget på onsdag då!

Svar: sv: Ja, eller så skriver jag till dig när jag fått reda på det. Jag är så tacksam för ditt tips! Hoppas man kommer in :)
Charlotte

Anonym

fin bild!

Svar: Tack! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR