Såld och huvudvärk med feber

Rubriken till detta inlägg sammanfattar väl lite vad detta inlägg kommer att handla om...

Jag skrev ett inlägg om våra visningar som vi haft i lägenheten. I måndags var den sista visningen och budgivningen startade under tisdagen. Tisdag eftermiddag var Rickard och skrev papper med köparen. Det känns så skönt att det är över. Nu kan vi koncentrera oss på vårt nya hem och det som skall göras nu är att boka in flyttstäd och lite andra nödvändigheter. Jag kommer snart att få ta över Rickards iPhone 5, han sa nämligen att om lägenheten går för en viss summa eller mer så skulle jag få låna hans femma! Snäll sambo man har! Älskar dig :)
 
Jag har haft huvudvärk sedan i måndags, även illamående och extrem trötthet så i tisdags gick jag hem från jobbet. Igår fick jag frossa och låg under täcket fullt påklädd och frös som en tok. Visade sig att jag hade feber. Huvudvärken höll i sig och jag ringde en tjej som masserar för jag tänkte att det kanske skulle hjälpa med lite nack/axlar/huvudmassage. Idag mår jag mycket bättre! 
 
 

Åh ett tips om ni vill ha: Kolla städlistan.se. Då får ni offerter från flera flyttfirmor som kan hjälpa er och ni kan i lugn och ro välja den som ni gillar mest och dessutom få ett så bra pris som möjligt :) Roberto jobbar där :D

Svar: Tack för tipset! Dock har vi redan hunnit boka :/ Men kan ju kika där ändå och kanske om det är alldeles fel med priserna så kanske man kan byta :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR