Födelsedagslunch

Lillasyster har fyllt år, idag bjöd hon på lunch. Det var fruktansvärt gott! Jag måste ha detta recept. Nyttigt var det också. Tacospaj, glutenfri. Perfekt till mig då jag är känslig mot gluten. Till det en enkel och god sallad. Till efterätt blev det även nyttigt. Måste även ha detta recept, tre olika saker bjöds det på. Någon choklad sak som var gjord på mandelmjök (allt utan socker), sedan var det någon citron/kokosboll. Någon slags hallonkokostopp fick vi också. Tummen upp för denna fikan. God och nyttig! Inget som min känsliga mage reagerade på heller. 
 
 

Hon har det otroligt fint hemma också :) Och du har tagit fina bilder. Apropå det, tänkte höra lite om dina priser angående fotografering? Jag känner att jag behöver nya bilder på mig osv, då jag ska sätta igång med mitt företag på riktigt nu. Tänkte om du har tid vecka 44 (när ni har höstlov, kanske?) för då skulle jag kunna på eftermiddagen, onsdagen den 30/10! Men som sagt; vad har du för priser och sådär? Kan du fakturera mig isf? :)

Svar: Det är hemma hos mamma & pappa, hon bor fortfarande hemma :) Tack så mycket Sanna, det värmer att höra! Vi har tyvärr inte höstlov, förskolan har alltid öppet vad det än är för lov. Men datumet du pratar om funkar bra för mig då jag slutar tidigt denna dag. Ska vara hos tandläkaren för ett snabbt besök kl 14 bara. Vilken tid skulle du kunna? Jag skulle också kunna på helgen där på förmiddagen om du tycker att det passar bättre? Jag har lämnat in min kamera på rengöring och hoppas verkligen att jag hinner få tillbaka den tills dess, fotar just nu med min gamla kamera, men känner inte att det är samma kvalitet.
Angående priserna så har jag just nu ett hösterbjudande, men eftersom kameran är inlämnade så kommer det att bli en förlängning. Porträttfoto; 10 bilder för 400kr är hösterbjudandet på och i vanliga fall ligger det på 650kr. Jag mailar dig mitt hösterbjudande så kan du se alla kategorier :) Så spännande! Nu vill jag bara höra dina idéer! Vad är det för foton du tänker dig? :)
Charlotte

Åh men då har dina föräldrar det väldigt fint :) Helgen funkar fint fö rmig med, men vi kan ju prata mer om det på mailen :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR