april april din dumma sill

Har du blivit lurad idag? 
Det har jag! Jag har nog aldrig tidigare blivit så lurad som idag. Min kollega ringde till jobbet på sin rast och låtsades vara en ny förälder som skulle komma redan på tisdag och skolain sitt barn. Och inget hade jag fått veta om detta. "Förälden" var verkligen upprörd över detta och lät gråtfärdig. Samtalet avslutades med "kan jag ta ditt namn och nummer för att ringa upp senare under dagen då det är lite stressat här just nu" Ja, visst säger personen i andra enden av luren. Och så säger hon sitt namn. Jag höll på att dö! Svårt att beskriva såhär i text. Hon kommer få igen detta någon gång alltså. haha! Kul att sättas på prov och se hur man reagerar vid sådana situationer. 
 
Dags att sova. God natt! 
Home2tiny

Hade precis glömt av att det var första april, så jag hade lätt kunnat bli lurad, nu blev jag inte det igår, tror jag i alla fall......Har precis hittat hit till dig, så jag säger hej innan jag kikar vidare här inne. Kramisar Tina

Svar: Hade ingen tanke på det heller, hehe!
Hej! :) Vad roligt att du hittat hit. Hoppas du gillar det du läser. Ska ta och kika in din blogg. Hoppas du haft en bra onsdag. Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR