Morotstårta

 
Nu inför påsken ska ni passa på att läsa Torslandatidningen där Leticia, Be My Cupcake gett ut ett väldigt gott recept som du måste prova! Den är riktigt god. Receptet finner ni på sidan 21. Och för att hitta tidningen och läsa online klickar ni på länken ovan. "Torslandatidningen". Foton tagna utav mig, Charlotte Thorén. 
 

Hoppas det ger er lite påskinspiration. Jag vill passa på att önskar er en Glad Påsk allihopa!
Camilla

Hej Charlotte!
Jag är intresserad av att starta men blogg men är lite nyfiken om man kan se vilka som besöker ens blogg?eller vad kan man se?
Du verkar vara teknisk så därför jag frågar ;)
Kram

Sandra

Så galet fina bilder! Du är grym :) Och på tal om det där med vattenstämpel så tycker jag smäm har en bra lösning då hon skriver sitt namn över bilden men drar ner opaciteten så mycket att det inte stör motivet men ändå täcker så mycket yta så det är omöjligt att sudda ut.

Svar: Tack så mycket! Du ska veta att jag blir väldigt glad av dina kommentarer :) Ja! Jag får ta och fixa detta : ) Ha en jättefin påskhelg! Kram
Charlotte

MATILDA

gott :)

Svar: Ja den var himla god! :)
Vad ska du hitta på nu i påsk? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR