Yellow and pink

 
 
En regnig lördag kan man sitta inne och fotografera blommor. Jag och blommorna på golvet, nära fönstret för att få så mycket fönsterljus som möjligt. Nikon D7000 och ett makroobjektiv. Blixt användes också (TT520 speedlite). 
vanja

gud så fin bild :O

Svar: Tack så mycket! :) Kul att du gillar den. Haft en bra helg?
Charlotte

Mickan

Väldigt fin bild! Hade säkert vart fin som tavla :)

Svar: sv: Tack! :) Ja, jag kommer nog att framkalla denna bild. Även några andra som jag tog på en lila tulpan :) Allt bra?
Charlotte

Mickan

Ja, det kommer bli riktigt fint! Jag mår helt okej, är vrålförkyld. Väldigt frustrerande för jag måste träna :( har gått upp ca 7 kg sen jag flyttade hit, haha! Tragiskt :D Längtar hem! Hur mår du?

Svar: Usch! Krya på dig! Förstår hur det känns. Har inte tränat själv på länge. Det märks både här och där. Började igår med kostschema igen och försiktigt med träning. Vill inte bli för jävla kass i knät igen. Önskar man var helt frisk och kunde köra på som man vill.
Hur ser det ut för er, stannar ni där ett tag till?

Jag mår helt ok :) Kram
Charlotte

Mickan

Ja, det är så tråkigt för i juli innan en operation så vägde jag 65 kg. Nu bah.. BOOM, fetto typ :P haha! Men jag kommer väl dit igen så småningom. Men det känns så tråkigt när jag väl kommit så långt.

Vi kommer hem i juli :) Orkar inte bo här mer, haha! Kram

Svar: Ja, jag minns att du var i god form där. Du kommer nå dit igen :) Du är grym! OK :) Kul att ni kommer hem igen! :) Blir det tillbaka till förskollärare då? :) Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR