Banansmoothie med nötmüsli

Ikväll fick det bli en banansmoothie med två matskedar nötmüsli. Mosade även denna gången bananen med gaffel, provade att blanda bananen med lite mjölk och sedan ner i yoghurten. Jag hade också lite kanel i, müsli och hallon som jag bara rörde runt. (efter att bilden tagits). Såklart! ;) Tycker det smakade gott, försöker göra smoothie eller blanda frukt och keso när jag blir lite småhungrig/sugen på något under kvällen.
 
 

Åh så smaskigt! Nu började magen kurra riktigt ordentligt på mig. Får nog springa till köket och fixa ihop något smarrigt, tack för inspirationen!

Svar: Så lite så! ;) Det gör du rätt i, jag ska själv få något i magen. Denna gång blir det keso och någon frukt/bär. Hoppas du haft en fin dag!
Charlotte

Jag är lite fattig på frukt & bär just nu faktiskt. Får bli ett par goda paprika mackor istället och klassika nudlar. Inte i närheten av något gott som du har haha. Men de ligger på inköpslistan nu! Hoppas du med haft en bra dag :)

Svar: Lät också gott! :) Härligt när man kan inspirera varandra. Jodå, jag hade allt en bra dag igår och även idag :) Har du gjort något skoj? Handlat kanske? ;)
Charlotte

Det var ju kul & skönt att höra! Nej jag har faktiskt inte gjort ett dyft. Legat hemma med huvudvärk & magvärk tyvärr, så har bara nötat en massa filmer & serier och tagit det lugnt :)

Svar: Usch då! Hoppas du mår bättre nu :) Dags för mig att sova, har jobbat tidigt idag och pluggat nu under eftermiddagen. ZzzZzz.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR