Före / Efter frisörbesöket

 
3 dagar in på det nya året var det dags för en förändring. Här ser ni resultatet! Jag har haft håret som på bild 1 väldigt länge och jag har trivts väldigt bra i det, så egentligen ville jag väl inte förnya håret, samtidigt som jag ville det. haha! Topparna har först varit ljusa (i somras) och nu ett bra tag har dem varit röda. Rött är väldigt "jobbigt" på så sätt att man måste underhålla och ta hand extra noga om håret. Haft röd färgbom som gjort att det hållit sig bra ändå. Sedan så har resten av håret varit nästan svart så utväxten har irriterat mig ett tag. Jag älskar fortfarande när håret är sådär mörkt, men kul med en förändring! Så nu fick håret bli lite ljusare. Jag ska inte bli för ljus, jag passar inte riktigt i det, jag gjorde inte det för några år sedan i alla fall. Idag fick det bli mycket små slingor i hela håret, sedan en nyansering av botten, slingor och topparna. Jag är riktigt nöjd! 
 
Salong: Generation of Hair, Kungälv. 
Frisör: Emilia Westling.
BY TINA

Vad snyggt det blev! :) Toppen. :)

Svar:
Charlotte

jättefint!

Svar: åh! Tack så mycket :) Kul att du lämnade en kommentar! Allt väl med dig? :)
Charlotte

Cissi

Vad fint det blev! Och kul med förändring :) Jag fick ett presentkort hos en frisör i december när jag fyllde år, och idag var jag och bokade tid för färgning och klippning, så det blir förändring för mig också snart, det blir spännande! :)

Rösta gärna på min hund i tävlingen om Sveriges gulligaste djur, skulle vara jättesnällt av dig! Tar inte ens en minut, skulle uppskattas väldigt mycket :) http://www.zoozoo.com/foto/52c942b20bb4219e447d7f34 (länk finns på min blogg också)

Svar: Tack så mycket! :) Vad har du för planer för håret? :)
Charlotte

Fan vad snyggt det blev! :D

Svar: Tack så jättemycket! :) Jag blev väldigt nöjd. Kul att du lämnade en kommentar. Allt väl med dig? :)
Charlotte

Cissi

Sv: Jag är ju mörkhårig nu, så jag har tänkt bli ljus. Inte allt för ljus, men mellanblond nånting åt det hållet, och så tänkte jag klippa håret till axlarna ungefär, och skaffa snelugg på något vis :)

Svar: ah! Låter fint :) Ha en fin kväll!
Charlotte

gud va snyggt de blev!:D

Svar: Tack så mycket! :) Riktigt nöjd! Vad gör du i helgen då? :)
Charlotte

Mikxki

Det blev riktigt snyggt! :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag är väldigt nöjd :) Allt väl med dig?
Charlotte

Helena R

Oj vilken skillnad det blev! Väldigt snyggt :)

Svar: Sv: Tack så mycket! :) Allt väl med dig? :)
Charlotte

Ronja

Vad snyggt det blev! :D

Svar: sv: Tack så mycket! :) Allt väl med dig?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR