Helgen är redan slut

Nu är helgen snart slut igen! Vi har gjort allt och ingenting...

Igår gick vi upp för att tvätta, när det var färdigt tränade vi lite boule och jag lyckades vinna över R för första gången. Dock vann jag inte "på riktigt" utan han fick endast skjuta, alltså inte lägga en enda kula! En dag ska jag vinna över honom på riktigt. På tal om boule så ska vi spela även detta året SM, mix-dubbel tillsammans och Mix-dubbel på DM. Längtar! Jag har inte berättat att jag och några andra tjejer i klubben som jag är medlem i ska åka till Halmstad och spela Svenska Cupen 25-26 januari. Ska bli riktigt skoj!
 
På lördagskvällen träffade vi Angelika och Andreas, vi åt god mat och bara satt och pratade på Palace. Det var så längesedan vi träffade dem och det var helt fantastiskt! 
 
Idag vaknade vi sent, låg och drog oss ett tag innan vi åt vår grötfrukost. Sedan begav vi oss in mot stan för att köpa en av kursböckerna jag behöver till kurserna jag ska läsa. Himla bra pris på den boken måste jag erkänna! 100:- istället för 350:- Efter att vi köpt boken åkte vi mot Majvallen för att se hur det gick för dem som spelade boule där idag. Ett besök hos mina föräldrar efter det har vi också hunnit med. 
 
Några av de böcker som jag ska ha till fotokurserna



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR