Ingen har väl missat att det är fredag idag?

Ingen har väl missat att det är fredag idag?  
Inte jag i alla fall! Efter 4 dagars arbete såhär efter långledighet har gjort mig trött och seg. Har knappt hört väckarklockan på mornarna. Kroppen vänjer sig så fort vid att vara ledig egentligen, man har andra rutiner, lägger sig sent, går upp senare osv. Nästa vecka hoppas jag att jag känner mig piggare :) 
 
Jag måste säga hej till mina nya läsare! Roligt att så många klickar sig in här och det är många som lämnat kommentarer det senaste. Jätteskoj! :) Alltid kul att se vilka ni är. Ni som ännu inte lämnat någon kommentar, gör gärna det. Inget tvång, men trevligt ;) 
 
Fredagstacos fick det bli för oss idag, ovanligt va? ;) Haha!
Helgen består utav jobb (foto), tvätta kläder, köpa kursböcker, träna boule och eventuellt gå på hockey med två fina vänner. Vad ska ni göra? 
 
Önskar er alla en riktigt skön helg! 
 
 
OLIVIA

Vilken underbart fin blogg du har!! Älskar verkligen det ljusa och fräscha, passar perfekt nu till våren!

Kram

Svar: Tack så mycket! :) Designen är från sannasrum.se Allt väl med dig? Kram
Charlotte

MATILDA

fina bilder!

Svar: sv: Tack så mycket! :) Allt väl med dig idag?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR