Köksbord - Happiness

Jag måste visa er slutresultatet av vårt köksbordsbygge! Vi började i veckan att bygga vårt egna köksbord, utan ritning. Allt är från huvudet och improvisation. Igår efter jobbet stack vi till verkstaden och gjorde klart det mesta, två ben och reglar, vi slipade och målade det också. Det fick stå över natten och idag har vi spikat dit dekorationerna. Fakespik i hörnorna och en liten platta med R namn och vad bordet heter. Vi döpte bordet till Happiness. Vi har använt betsfärg - mörk ek.
Vårt bord kostade ca 1.000 kronor att bygga.
 
Jag är riktigt stolt över sambon som fick till det så bra. Igår när jag satt och tittade på det blev jag tårögd! Inte trodde vi att det skulle bli såhär bra. Vi längtar tills vi kan ställa det på plats i radhuset. 15 dagar kvar tills vi får nycklarna. Galet! 
 
 

WOOOW, Roberto hade dött om han hade sett det. Vart byggde ni det? :) Får man hjälp?

Svar: Vi har byggt det helt själva utan ritning, allt från huvudet och en skiss som vi också gjorde själva. Köpte virke på Hornbach. Vi lånade Rickars förra jobbs lokal/verkstad så nej vi har inte fått någon hjälp med det. (om det var så du menade). :)
Charlotte

Linda

fint!

Svar: Tack! :) Vi är väldigt nöjda. Trodde inte det skulle bli så bra som det faktiskt blev. Hoppas du haft en fin helg.
Charlotte

Frida

Riktigt fint bord ni har byggt :)
duktiga ni är.
fin blogg har du :)
kram

Svar: sv: Tack så mycket! Vi är väldigt nöjda. Har aldrig byggt bord innan eller speciellt kunniga inom ämnet. Kunde lika gärna blivit pannkaka av det. Tack så mycket, jag ska ta och spana in din :) Hoppas du haft en fin helg! Kram
Charlotte

Frida

Så lite så :) kul att man inte hade förväntat sig saker och ting att de ska bli bra, men det blev inte pannkaka för er. riktigt kul att ni lyckades. tog det tid?

Du får gärna spana in min blogg :) bara kul att få fler läsare som läser min blogg :) wiiie kram

Svar: Sv: Nej det blev det verkligen inte :) kommer bli så fint i vårt radhus som vi flyttar till i februari.
Härlig blogg du har! :)
Charlotte

Frida

Åh tack kul att hör att den är härlig :) kram

Frida

Åh tack kul att hör att den är härlig :) kram

Fatma

riktigt snyggt bord!

Svar: sv: Tack så mycket! :) Hoppas du haft en bra dag!
Charlotte

Tilde

Snyggt!

Svar: Sv: Tack så mycket! :)
Charlotte

victoria

hej! Supersnygg färg, vart köpte ni den o vad heter den? vilken fabrikör ? vill gärna veta :) tack på förhand

Svar: Hej! Vi köpte den på bauhaus tror jag det var och oljebets, mörk ek :) Herdins är fabrikör. Hoppas du hittar den.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR