Magic mouse gick sönder, fick en ny!

 
Jag har glömt berätta om en sak! Min magic mouse från Apple slutade att fungera, först trodde jag att det var fel på batterierna som jag satt in. Jag köpte fler paket, för jag trodde att jag köpt dåliga batterier i affären. Sedan åkte jag in till Media Markt för att få lite hjälp. Jag kanske gjorde fel? Men det visade sig att dem heller inte kunde få igång den! Så jag skulle gå till reparationsavdelningen, men vi visste inte var vi hade kvittot och den var ju köpt för lite mer än 2 år sedan. Helt plötsligt säger den här fantastiska människan "Eller så kan vi byta? Du får den jag har här på disken och jag tar din?" Gissa om jag blev förvånad! Och glad, självklart ville jag byta. Hellre det än att köpa en ny mus för 600:- Visst, den musen jag fick i handen var lite smutsig, men det var sådant som gick att tvätta bort. Gjorde rent den så fort jag kom hem och kunde fortsätta redigeringen av alla bilder som skulle levereras. När den här musen går sönder kan man lägga pengar på en ny istället, med gott samvete! Snäll personal som gjorde min dag. Dessutom så fick dem en nöjd kund som pratar gott om dem. Det kanske dem behövde efter det som hände under mellandags rean? Eller vad tror ni? ;) 

Åh vad skönt att slippa betala! Var i en liknande situation i London när min sladd började glappa till min gamla dator. Ville helst inte lägga £8O av min £13O-lön på en ny sladd men när jag kom in på Apple Store så fick jag en helt ny utan krusiduller. Ibland är de bra på Apple ;P hihi

Svar: Ja det kändes riktigt skönt! Visst är dem ;) Skönt att det löste sig för dig den gången också. Ha en bra dag! Kram
Charlotte

vill ha =D

Svar: Sv: En grym mus! Fick den av sambon i present, hade velat ha en länge men själv inte köpt. Älskar att använda den! :)
Charlotte

EMMAWHO

Alltid underbart med snäll personal, haha :)

Svar: sv: Ja! Grymt förvånad. Trodde jag skulle behöva slänga upp 600 spänn där liksom.
Charlotte

Vilken fin blogg! :)

Svar: Tack! Vad roligt att du lämnade en liten kommentar :) Ska bli kul att gå in och se vad din blogg handlar om. Allt väl med dig? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR