Nyår i Flyinge

God mat, trevligt sällskap, barn, skratt, bus, raketer, övernattning, frukost, kramar.

Åh vad mysiga bilder! :) Hur gammal är du förresten? Har tänkt på det ett tag nu. :)

Svar: Tack så mycket! :) Jag är 25, fyller 26 i juni. Hur gammal är du? :)
Charlotte

Svar: Maten såg väldigt god ut, jag blev hungrig nu haha! :| Okej jag fyller 28 i juli. :D

Svar: sv. Ja det var riktigt gott! Liknade en rätt som sambon introducerat för mig. Kyckling inlindad i bacon, in i ugn tillsammans med grädde, rödlök, kycklingbuljong. Serveras med ris och grönsaker. Mums! :)
Okej :) Du skulle fylla 26 när du blev mamma? (om jag räknat rätt haha!)
Charlotte

Svar; Åhhh mums! :D
Japp, jag var 25 när Theo föddes sen fyllde jag 26 månaden efter. :) Fast nu i efterhand så kan jag ångra lite att jag inte var yngre, haha. :/

Svar: På vilket sätt ångrar du det? :) Har ni planer på ett syskon? :)
Charlotte

Mysigt! :)

Svar: sv: Ja det var himla trevligt! :) Vad gjorde du på nyår?
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR