På boulebanan en hel dag ledde till seger för killarna!

 
 Jag vill skriva "God morgon!" men det är ju eftermiddag nu! Det känns som vi precis gick upp och åt frukost. Rickards sista match var klar vid 24 igår, så vi var hemma vid 01. Men det var det värt, killarna tog ju hem segern! Men så trött jag var där i slutet, huvudvärken bultade i skallen på mig. Trodde hjärnan skulle rinna ur huvudet. Körde hem till Göteborg men vi fick byta på vägen, jag hade sådan huvudvärk att ljuset från bilarna gjorde att det blev ännu värre. Jag mådde dessutom väldigt illa också, trodde jag skulle behöva stanna på vägen. Väl hemma kröp jag snabbt ner i sängen efter att ha stoppat i mig 2 panodil. Somnade gott och vi vaknade vid 12 idag.
 
När klockan var 13 hade vi precis ätit frukost. Julen är nu nedpackad, endast en ljusstake som står kvar i fönstret och skänker lite fin ljus. Golvet är dammsuget och vi fortsätter att slappa oss igenom denna dag :) Vad gör ni för skoj? 
 

Rosa Converse är ju så fina, vårkänslor. Kanske skulle plocka fram mina ur garderoben med. :-)

Svar: Jag älskar rosa så jag måste hålla med dig där ;) Ja! haha ingen vinter här inte, det är ju som höst så converse funkar ju ännu! :P
Charlotte

Rania

Svar: Ja, de är toppen - det tycker jag absolut du ska!

Svar: sv: Kanske inte exakt som den du skrev om, men jag ska i alla fall göra någon slags lista som gör att jag kan utmana mig själv inom foto! :)
Hoppas du haft en bra dag! Kram
Charlotte

Hade också behövt städa, men jag sorterade alla hushållets strumpor och slängde de med hål i i alla fall. Nu är klockan 01.19 och jag tänkte ställa mig och diska, för jag vet att jag kommer inte göra det imorgon ;P

Svar: Bra där ;) Vad duktig du är! Det skulle jag aldrig göra :D Haha! Hur har din dag varit? :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR