Herr och Fru Csapo tar hem Guldet i singeln

 
Sandra

Sv: Skönt att jag inte är ensam :)

Jag är lite nyfiken på bröllopafotografering och undrar om jag får fråga vad du tar för en sådan? Och vad ingår då i "paketet"?

Svar: Självklart får du fråga! :)
I mitt stora paket där ingår detta:
"Jag följer er hela dagen, från tidiga förberedelserna till den sena festen! Det är samma innehåll i detta paket som i det stora bröllopserbjudandet ovan, här stannar jag längre in på kvällen/natten. Jag ser gärna att jag sitter med vid middagen tillsammans med gästerna för bästa gemenskap och på så sätt blir det lite trevligare foton. Eventuell assistent kan närvara under hela dagen, detta meddelas såklart i
god tid. Jag fotograferar era förberedelser, porträttfotografering innan eller efter vigsel, vigseln, eventuell brudskål, middag, fest och mingel! Ni erhåller ca 300-500st högupplösta bearbetade fotografier på CD." Och ligger på 4.820. Just nu fakturerar jag via Frilans Finans så därför är priserna lite knepiga just nu tycker jag. Utav dem pengarna kanske jag får hälften för att det är så mycket avgifter. Till årsskiftet funderar jag på att öppna eget istället. Jag känner lite på det just nu.

Hoppas du fick svar på din fråga.
Charlotte

Fräckt :)
Gillar den där sista bilden :)

Svar: Tack! :) Ja den är rolig, älskar att fånga ögonblick på bild när människor inte är medvetna om att man fångar dem på bild :D :) Hoppas du får en fin helg.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR