Semester eller ej? :)

Hej på er! Har ni som de flesta gått på semester nu? :) Jag arbetar denna veckan på en annan arbetsplats "sommarförskolan" där får de barn som inte gått på semester ännu vara. Jag tycker det är roligt att komma till nya ställen. Kul att träffa nytt folk och nya miljöer. Jag var där och arbetade för 2 år sedan. Vecka 29 och 30 har jag och R semester ihop. Vecka 31 arbetar jag på sommarförskolan igen :) Jag längtar lite till semestern faktiskt! 
 
Vi ska spela SM hela nästa vecka, det ska bli skoj. Vi åker till Växjö och då ska jag passa på att umgås med Martina som bor där. Min fina vän. Veckan efter blir det en dagstur till Varberg med Emelie, Niclas och Alice. Vi ska äta kebab på ett väldigt populärt ställe. Campino tror jag det heter. Helgen den veckan ska R spela Europa Cupen så vi åker nog 2 dagar tidigare mot Skåne, stannar på vägen och hälsar på vänner och njuter av semestern. 
 
 
Vad ska du hitta på under din semester? :) 



NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR