Vad jag tyckte om Yogan

Jag provade ju Yoga igår för första gången och det var hur skönt som helst. Jag som trott att Yoga inte var något för mig. Så fel jag haft! I morgon är det fredag och jag lyckades få en veckas gratis träning på Sportlife, vad ska jag då göra i morgon efter jobbet tror ni? Jo, jag ska gå på Yoga! Haha :) Jag tackar syrran för att hon tog med mig på detta! Så ni som aldrig provat, våga prova ni kanske älskar det! 
 
Bild
 
ctinas

Det är verkligen underbart! Älskar, älskar, älskar yoga!

sv: Åh ja! Så himla härligt! Vi var i Bahia Feliz, men åkte och besökte Amadores och Puerto de mogan :)

Svar: SV: JA! Det gör jag med nu :) Kom precis hem från ett pass. Ska dit på onsdag igen tänkte jag :)
ah! Vi bodde i Maspalomas och besökte Amadores, Puerto Rico tror även vi besökte Puerto de mogan :)

Ha en fin fredag! :)
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR