Shiroabyangamassage

 
Efter att ha haft huvudvärk i snart 3 veckor tänkte jag att massage kanske kan hjälpa mig. Så igår letade jag som en galning efter en massör. Jag fick veta att min granne är massör, jag har sett reklamen på hennes bil och tänkt tanken att jag ska höra av mig. Men när jag väl satt där och skulle googla så visste jag ju inte vad jag skulle googla på. Jag hittade henne i alla fall, genom en annan granne. 
 
Hon gav mig en shiroabyangamassage, som skulle vara bra för spänningar. Nacke, axlar, huvud och lite rygg. En läkande massage. Så kanske om några dagar att jag märker skillnad. (ett längre inlägg om detta kommer, måste bara läsa lite mer om denna typen av massage)

Åh vad glad jag blev att Sanna länkade dig på sin blogg - hade helt tappat bort dig i bloggdjungeln! :D

Svar: Sv: åh! :) vad glad jag blev av att se din kommentar :) Kul att du hittade hit igen :) Hoppas du haft en bra dag. Kram
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR