Han är ju så söt

Första natten var inte alls rolig. Då jamade han nästan hela natten och det är ju förståeligt. Så jag offrade mig, jag låg på golvet bredvid hans klätterställning/sovplats. Inatt sov han själv på nedervåningen och jamade inte en enda gång. Igår kväll när vi gick och la oss låg han och sov i soffan, vi lämnade tvn på och "smög" upp. Klockan sju i morse hörde jag honom och då klev jag upp. Han blev såklart jätteglad när han fick se mig! Han är så kelig. Kommer springades och stryker sig mot benet, lägger sig på rygg för att bli kliad på magen osv. Han tar för sig mer och mer och det är väldigt roligt att se :) 
 
Ni kommer få se måååånga bilder här ett tag tror jag ;) Vi är helt förälskade i honom. haha!
 

men åhh så söt!! :'D superfin bild oxå :')

Svar: Ja han är helt fantastisk denna varelse. Vi är så förälskade i honom. Haha! Det är som om vi fått barn. Tack så mycket :) Det lär nog bli en del bilder på honom. Kul att du lämnade en kommentar! Hoppas du haft en bra måndag.
Charlotte




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR