Ingen värme

Ligger i sängen fullt påklädd! Väntar på att gå till bussen. Jag vill inte gå ut och möta orkanen idag. Hade helst bara velat vara hemma, dricka te och tända lite ljus.

Sorry för dålig uppdatering. Har lite mycket att stå i.

Jag sitter och dricker en kopp varm choklad med grädde framför filmen tomten är far till alla barn i väntan på att jag ska åka och hämta sambon på jobbet ♥



Vad gör du?

Kraam!

Sv; ah, det är riktigt surt /: men har slutat äta mjöl nu, och det känns mycket bättre i magen (:

Helena

tack söta du

Gott (:

Jag har inte ätit gluten nu på ett par dagar bortsett från en liten lussekatt i helgen. Men mår bra!



Vi ska hem till min mamma och julbordet blir hemma hos min låtsasfaster. Själv då? (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR