Läkarbesök

Jag ska strax åka till vårdcentralen och ta lite prover. På ett sätt hoppas jag att proverna visar något, men ändå inte. Det är jobbigt att gå runt med ett problem som man inte vet vad det beror på! Om proverna visar det jag misstänker så kommer det bli en stor förändring som jag tror kommer ta tid att sätta sig in i. Önska mig lycka till!

Då önskar jag dig lycka till!

Och vad skönt att du slipper sötsuget, det är hemskt! Jag är slav till något färgglatt helt i onödan.

SV; Ja, visst är det såå!



Lycka till hos läkaren!

Fin blogg och fina bilder!

Hoppas allt är bra med dig?

Vad gör du?

Kram

Jag ska städa och sen sätta mig och göra lite julklappar :)



Vad gör du?

Kram

Ska också ta prover nästa vecka, tror jag är gluten. Eller inte jag, mamma och killen tror att jag är det. Hoppas allt går bra!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR