1 månad kvar

. . . tills man fyller 23!

Bild från weheartit.com

ja verkligen :D

Amanda

Sv; Hehe, ja det var det verkligen ;D

AnnaWK

Sv: Yes, pluggar till gymnasielärare visserligen, men ändå.



Jajamen dagen var bra och så hoppas jag att resten av veckan också fortsätter.



Är det grattis i förskott som gäller nu då? ;)

Lina

Åh, weheartit måste ju vara den bästa sidan på länge! :)



Vad roligt! Det tycker jag asbolut du ska göra, vi får byta stad! har nämligen funderat på att åka till Gbg! :P



Här är allt kanon idag, mulet väder pushade mig och mamsen till en shoppingtur! Själv?

Yay, grattis i förskott (:



Sv; Jag vet inte, de har lbs på sin våg här, så kan inte väga mig ;P haha. Men nu har jag börjat med LCHF igen, så ska försöka gå ner till min drömvikt innan jag flyttar hem (:

sv; precis! hatar att prata om saker å ting. just nu kan detta tänkas vara en liten sak att vara så ledsen över. men ah, jag ska nog klara mig ur detta :) hihi mår ju bättre idag!

sv; ursh vad hemskt! då får vi kämpa på tillsammans :) efter sol kommer regn! :) kämpakämpakämpa!!

svar

joda detär rätt okej, mår lite illa bara. hur är det själv? :)

Sv, tack darling. hur gick det med lägenheten? var det den i kungälv du fick? jag har dåligt minne... ;P haha.



ja verkligen, jag har bakat oopsies idag, och åt en jättegod omelett till lunch. det är lite jobbigt för magen att ställa om sig på så mycket fett dock, men det kommer nog snart (:

Åh Charlotte, jag fattade vågen nu så jag provade att väga mig, och det var ren och skär lycka. Skiljer bara 0,2kg sen jag vägde mig sist (hemma i Sverige), men jag är UNDER 70! Vägen 69,8!! Då är jag ju ändå påväg, bara 9,8kg to go!! ;P ÅÅÅH DET ÄR LYYYCKA!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR