20:e Maj

Idag vaknade jag klockan 10 och det kändes som klockan var sju eller åtta på morgonen. Blev väldigt förvånad eftersom jag inte sovit så "länge" på ett bra tag! Drömde en massa inatt, inte alls skoj! Har gjort i ordning mig för att åka in till skolan strax. Tåget går snart så jag hoppas nagellacket torkar lite fortare! :) Hoppade första föreläsningen i morse och nu ska vi lyssna på nån info som har med gestaltningen att göra. . .

 

SV: TACK =) Hoppas att din helg också blir bra!

Lina

Usha, hatar såna jobbiga nätter! :/



Ja eller hur! Gamla saker har mycket mer charm i sig än det nya stilrena med raka linjer som jag tyckte så mycket om för något år sedan när jag köpte majoriteten av mina möbler. Skit! :P

Maria

Allt bra? :)

grymt snygg design du fått gumman1 :D urläcker! :D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR