7,4 km på löpbandet

Dagen började med att jag skrev klart tentan som skulle in klockan tolv idag. Efter det bestämde jag mig för att gå ner till gymmet. Körde på enbart löpbandet idag eftersom jag har sån träningsvärk från gårdagens träning. Mitt mål var att springa i 30 minuter. Men när det började närma sig 30 satte jag upp ett nytt mål, som blev 40 min. När 40 min var gjorda var mitt mål 50. . . jag klarade 60 minuter! Visst! Jag kanske inte sprang super snabbt. Men jag klarade det i alla fall och det är ju det som är huvudsaken.

Är sjukt taggad och jag ska klara mitt första mål på några veckor, har jag bestämt mig för och nu jag ska inte ge upp. Har beställt hem lite grejer från Gymgrossisten. Passa på att handla för 500:- så får ni gratis frakt! Varorna kommer väl i slutet av veckan förhoppningsvis.
Ska bli grymt kul att testa (:

Weheartit

M E R E I

- grym du är!

SV; SAMMA HÄR! Jag ska på ett pass 18,00 och jag tycker tiden går sjuuuukt sakta! rastlös gånger 1000!

sv; Tack så mycket! :)

SV; Det blir jympa/bas sen dans fuego =)

SV; Ja jag tror jag gör det! Har inte lärt mig dans fuegon än så jag måste vara med så jag lär mig stegen =D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR