Gymmet + paket på posten

På vägen hem från skolan i förmiddags fick jag sms från posten. Mina grejer som jag beställde från Gymgrossisten kom idag. Och jag hade bestämt mig för att träna efter skolan idag. Jag gick såklart och hämtade ut mina grejer innan träningen! Den ena grejen är en prestations ökande tablett som man tar ca 20 min innan träning. [Tänkte skriva ett inlägg om det ikväll ]. Det gick i alla fall toppen på träningen idag. Körde 20 min på löpbandet och 30 min mage, rygg, armar och ben övningar! Längtar till morgondagens pass. Blir nog löpbandet med mycket intervaller :)

Vad gillar ni att träna mest?
LJ

Dans är väldigt roligt får jag erkänna!

Fin blogg :)

vad gör du?



kraam♥

SVAR: Hahaha alla moln ser ut som något om man har fantasi. ;) Dock var det nog inte en pudel jag såg. :(

Dessi!

Alltid roligt med paket:D Jag själv väntar på ett som kommer i dag elelr i morgon:D

Jaa men precis =)

LIENE

Träna är kul:) men jag föredrar jogga och gå. Enligt mig är det ännu skönare.

Jag styrketränar helst .. fast nu var det länge sen jag gjorde det! :O




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR