I morse när jag vaknade

Vaknade i morse och tänkte att "Idag ska jag springa 1 mil". Vet ni vad? Det gjorde jag också. Efter att ha varit i skolan på opponerings seminarium begav jag mig till gymmet och sprang av mig på bandet! Snacka om att man är stolt över sig själv efteråt. Vad har ni gjort idag?

Jäklar vad duktig du är! =)

MELI

sv: Härligt att du håller med mig! :D uppskattar din kommentar! KRAM

Vad duktig du är :) Det skulle jag aldrig klara av :P

MELI

sv: Precis! :D jag med!

Fin blogg!:D

Allt bra??

KRAM

MELI

sv: Fest :D själv?

Ja visst finns det hemska människor! :O Men jag hoppas allt grundar sig i avundsjuka .. man ska inte ta åt sig!



Tack detsamma fina Charlotte!! :)

sv: nämen det är klart att man får skryta! Och jag tycker verkligen det är imponerande att du gör allt! Jag hade önskat att jag hade samma motivation och envishet som dig .. jag har ju tänkt hur många gånger som helst att jag ska gå till gymmet, men det har jag ännu inte gjort .. :(



Fortsätt skriva om när du tränar, de ger mig motivation också! :)

SV: Det är bra här med!:D

KRAM

SV: Jag ska grilla med några kompisar:D

Och du??

KRAM

linda

Shit va duktig du är!

Woow, vad du är duktig (:




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR