Jag är käääääär!

. . . I stans fräckaste bil! Och det fräckaste av allt är att jag inom en snar framtid kanske åker runt i den bilen : ) Hur coolt är inte det då! Jag kommer inte att avslöja något om hur bilen ser ut just nu. Den dagen jag har den här hemma så ska ni allt få se. Bilden nedan är tagen från We♥It. En sådan gammal pärla hade jag på den tiden jag körde Epa-traktor! Haha!

Sara

Häftig!!

lovisa

sv: men tack så mkt:)

kim

Vi stod faktikt och velade mellan kängru och krokodil men antar att pojkvännen tyckte att krokodil kändes lite ballare, haha!



Superläcker bil. Sådan skulle man vilja åka runt i!

lovisa

sv: va härligt:D

Härligt att du snart har en sån bil också!! =D Visst är det en Volvo PV?

Sara

Ha en fin dag :)

Sara

Jag är 21 år :)

M E R E I

- så grym!

Sara

Jag jobbar till klockan sju, sedan blir det hem och mysa :) Själv då? :)

Moii

Hej, kolla in min bloggsvars-tävling!

Gör det fort, innan den är slut!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR