Korvgryta Sambal Oelek



Du behöver: En falukorv, en gullök, några champinjoner, en burk med bambuskott, lite grädde, salt o peppar & Sambal Oelek.
Caroline

Sv; Jag har varit sjuk en del med andra saker, så eftersom jag är på sjukan lite titt som tätt o gör blodprov så passade jag bara på att göra för olika allergier också. Är allergisk mot frukter o lite annat, men hade inte märkt något med mjöl egentligen, så jag blev jätte paff, men dem säger tydligen att om man ätit mjöl då i alla år, så "vet man inte riktigt hur det är att vara frisk", man vet inte hur magen kan må, så om jag slutar äta nu så kanske jag känner skillnad.



Det är ju jätte bra om du känner att lchf funkar för dig. Men om du ändå misstänker de så borde du gå o kolla tycker jag, boka ett besök på vårdcentralen för allergitest :) Skönt o få veta ändå, o de är väl ändå lite saker med lchf som innehåller vete & råg? Tycker de är i sååå många saker som man inte tänker på, allt från korv, snacks/godis till såser, kryddblandningar osv.

Det lät gott, ska man kanske ta och laga ihop i veckan! :D Tack för tipset!

LIENE

sv: Man kan kompensera med vardagsmotion:P eller träning. Man mår bättre om man rör på sig oavsett hur man äter.

neli

vilken fin blogg du har =)

neli

varsågod =) gillar verkligen din header hihi.

hoppas att du får en fortsatt bra kväll =)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR