Mothers day

Har varit på middag hemma hos mamma och pappa idag! Hade med mig kameran såklart och fotade deras fina inredning, blommor m.m.

Jag har faktiskt världens flyt just nu. I fredags ringde en snubbe från ett företag som syr spännband och lite andra saker och frågade om jag kunde jobba från och med Måndag. Eftersom jag inte börjar mitt planerade sommarjobb förrän i juli så blev jag såklart väldigt glad. Det har varit en klump i magen när jag tänkt på juni och juli månad. Men nu har det löst sig och det känns bra! Så i morgon kl. 8 börjar jag mitt första sommarjobb för i år.

Efter jobbet ska jag åka in till Göteborg och springa 5 km. Blodomloppet har arrangerat ett lopp i slottskogen. Man behöver inte vara blodgivare för att delta. Man visar att man bryr sig, inte bara om sin egen hälsa utan om andras också! Är du sugen på att vara med, fast du inte har anmält dig? Individuella efteranmälningar kan göras vid startplatsen i morgon kl. 15.30! [ Björngårdsvillan ]

Fin blogg!:D

Allt bra??

KRAM

sv: tack detsamma! :)

Sv; ne, det funkar inte riktigt så. när man lämnar sin au pairfamilj är det väldigt få som har kontakt i efterhand.

Fin bild som vanligt! =)



sv: hihi jo jag har doftat på alla killparfymerna. ;) Min kille har alla i sin ägo! <3

LIENE

Fin bild:) gillar ljuset och färgerna.

Emilia

Trevlig blogg!



Det skulle vara kul om vi kunde kommentera på varann's bloggar. Alltså du på min och jag på din. Kommentarer är alltid roligt. Ellerhur? :)

SV: Det är bra här med!:D



Vad gör du??

KRAM




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR