Pig

Idag har jag varit på praktiken mellan 9.30-17.30 efter det har jag inte gjort alls mycket. Inte haft motivationen till träning eller något annat. Men jag måste bjuda på en riktigt söt bild jag hittade! Man blev ju genast på bättre humör :) Vilken sötsak alltså!

Rania

inte sådär värst mycket tyvärr :/ borde göra lite scouting.. :<

åh vad söt haha :D

M

SV: tack!

Grymt söt bild :D

AnnaWK

Kul att du också pluggar i Göteborg inom lärarprogrammet :)



Sv: Ja haka på! Ju fler, ju roligare att se hur alla tolkar de olika temana och du verkar ju vara en hejar på foto :)

Lina

Nämen Gud vilken söt! Nu kom precis minnet av när jag blev nafsad av en sån liten i handen förra året! Haha! :D



Mjo, det finns nog en hel del fina ställen. Boråsparken har blivit utsedd till årets park i år, den brukar vara väldigt fin på sommaren. :) Sen är stadslivet vackert med äldre byggnader och uteserveringar vid Viskan. En ganska mysig stad nu när jag var tvungen att tänka efter. :)

Vilken liten sötnos :-)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR