Study

Sitter hemma hos Josefine och pluggar på hemtentan. Mysigt att sitta tillsammans! Så idag åker vi in ihop till seminariet också som börjar klockan ett. Efter det blir det nog ytterligare lite plugg och något gott att käka kanske. Ikväll ska syster färga min utväxt, det ska bli sååå skönt att få det gjort. Jag som alltid har varit mörkhårig börjar få ljus utväxt?! Har det med åldern att göra eller. . .? Haha!

anna

Jaa, jag är lite inne på gluten/laktos eller liknande. Vore skönt att få en förklaring :}

Svarta blommor är ju såååå otroligt snyggt, det måste jag ha i min (eller ska jag säga mina, haha, Joakim trycker upp nyckel till mig innan jag kommer hem!!) lägenhet :D

Sv, haha nej, det var lite spontant, orkade inte med den gamla längre (;

anna

Joo, jag ska luska som en detektiv :} vad skönt att du fått ordning på din mage!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR