Trainstation

Jenlen

Fin bild! Hmm De måste vart via att ka surfade omkring finns ju så många bra bloggar vissa fastnar man för vissa inte och du hade en bra blogg så ville bara lämna ett litet spår efter mig att ja hade gjort ett besök efter mig,de va så ja hittade till din blogg :) hoppas du får en fin dag.

anna

riktigt läcker bild!

Så fin bild!

Lina

Fin blogg med massor av fina bilder! :) En sån här har jag velat ta i ca två år, bor kanske fem minuter från en räls så jag är nog bara lat! :P

riktigt snyggt foto! du är urgrym! :)

cool bild.



RE: tråkigt att höra! något du vill prata om? :(

LIENE

sv: inte kul, jag har just brutit mig loss från mitt vinterdepp..:P



Gillar bilden!

Jenlen

Hihi mm precis :)

Jo min dag har vart helt ok jobb som vanligt sen för en gångskull blev det träning en snabbis efter jobbet men nu bara ta det lugnt skönt.

Ska du göra denna kväll då, följer du också desperate housewife eller? Blivit så för mig senaste tiden.

Kram Jenny

Jenlen

okej du får ha en fortsatt fin kväll! Kram

Super fin blogg! :)



hur mår du då ?=)

SV: Skönt att höra! :) Jodå sådär , så less på skola och prov! :(



Händer ikväll då ? =D

SV: ja jag vill verkligen har sommarlov nu!:(



usch då :) skola och prov. Var ska du praktisera då ?=D




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR