Träningen avklarad!

Dagens träningspass är avklarat! Sprang på löpbandet i 30 min sedan körde jag ben, armar, mage i 40 min :) Så himla skönt när man har varit där och kört skiten ur sig själv! haha (: Jag blev så mör efter träningen att jag knappt orkar resa på mig och gå en meter. Men trots att jag känner så är jag sjukt sugen på att träna ikväll igen! Jag vet vad jag skall sysselsätta mig själv med varje morgon under hela juni månad då jag inte har något sommarjobb :D träna, träna, träna!! (:

Bild: We♥it

Lina

Haha, din busa! ;) Hur gick det då? :D

Fick du några bra bilder btw?



Ja det är jätteskönt, men nu har det typ slutat så jag är lite smågrinig! :P Men jag ska springa ett varv på Maxi nu så förhoppningsvis kanske det gör något! Haha!

LIENE

sv: Tårta är asgott, alltid:D

sv: åh, tack sötnos! :D

Sara

Gött med träning! Och underbar bild!!

Linn

Sv: Härligt! Japp, kom nyss hem från gymmet. Fick bli ett kvällspass :D

Vad duktig du är! :)

Fin bild också! Weheartit är en sån inspirationskälla!! <3

Sara

Hoppas kvällen varit fin :)

Sara

Hoppas kvällen varit fin :)

sv: Ja, visst var ringen fin! :) dödskalleringen kostade 199:- på Åhléns! :D

johannaty

Tack det var underbart i götborg, men ja väldigt blåsigt :D

Ellen

Svar: Hej! Vad kul att du också ska bli förskollärare! Kan ju vara världens bästa jobb, eller hur? :) Jag har bara ett halvår kvar, blir klar till julen! :D hur långt har du kvar?

Sara

Ha en fin tisdag :)




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR