En vecka kvar till sommarlov

Idag hade vi det sista obligatoriska seminariet. Vilket är fruktansvärt skönt, är så omotiverad på skolan nu så det är inte klokt! Åker antagligen till en vän redan på onsdag nästa vecka när sommarlovet börjar. Ut till Gullholmen, har aldrig varit där så det ska bli skoj! Ska koppla bort allt som har med skolan att göra och bara träna och ha det gott ihop med Angelika (:

Weheartit


Rania

jaha där ser man, trevligt trevligt ;D



hm stadsparken eller ramnaparken eller någon annan? det finns ett par :) men ja de 2 är väldigt fina iaf

MALIN

jag har en frågestund igång på min blogg just nu och det vore superkul om du ställde lite frågor till mig! snygg blogg förresten :)

http://malinkirstine.blogg.se/2011/may/fragestund.html

MALIN

älskar bilderna i din header!! är det du som har tagit dom? :)

SV! Tack, jag ska nog inte bli ljus, haha! Men visst är det jobbigt att man alltid vill ha det man inte har just nu? Gah!




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR