Framkalla en förstoring

Sitter och ska skicka efter en förstoring på en bild som jag gillar skarpt. Letar som en galning i datorn, bärbara hårdisken och USB-minnet utan några större framsteg! Har jag råkat radera hela den mappen? Det kan ju inte vara möjligt. Hur lyckas man med det? ååh! Jag blir ledsen och arg. . .

hanna ♡

haha, visst är dom :D

Oj, nej men vad tråkigt om du har raderat det:(



Kram

Vilken härlig bild! Trist det där med mappen dock... :/

Anonym

Fin bild!

Allt bra med dig!

Anonym

Sv; mysigt! Jag gör ttyp inge :P

åh! :( stackars dig gumman. hemskt då man råka radera sådär :(

Anonym

Sv; det låter ju kul! :D

hey! :D allt bra idag? ^^



KRAM!

Solin

Bilden är ju bara för söt, är allt bra förrutom det där med mappen? ♥

Vad fin blogg du har :)!

Ida

glad katt =)

det blev in time, rätt så bra =)

sv: Har du hittat bilderna ännu?:/



Idag blev det en liten shoppingtur:) För dig?



Kram

Svar: Vad roligt, tack! :D

sv: Men åhh så skoj. Har du träffat honom innan?



Sov så gott när du väl hittar till sängen!



elin

Fin blogg! :)



KRAM

ida

hehe jaså :) sjukt söt iallefall. aha vad tyckte du om den?




NAMN
Kom ihåg mig?

EMAIL (publiceras ej)


HEMSIDA


KOMMENTAR